جوجوهای ناز ما

مشورت

1391/4/20 22:59
نویسنده : مامان مهربون
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

امروز یه کمی فکر کردم.دیدم از نت استفاده درست نمی کنم.می خوام برم توی خط مسائل علمی.پارسال تابستون واسه کارآموزیم یه مقاله نوشتم.روی اون کار کنم و کاملش کنم و بدمش برای چاپ.میخوام با دو تا از استادهام مقاله بردارم و شروع به تحقیق و کار علمی کنم.من کلا5تا وبلاگ دارم.یکی که اینجاست.یکی وبلاگ شخصیمه.یکی درباره موفقیت و آرامشه یکی وبلاگ مشترک من و بابای جوجوهاست یکی فروشگاهمه و یکی تخصصی گیاه پزشکیه.حالا شاید اینجا و وبلاگ مشترک خودم و بابای جوجو ها و وبلاگ تخصصی رو مرتب به روز کنم ولی فکر نکنم وقتی برای بقیه وبلاگ ها داشته باشم.

نظرتون چیه درباره استفاده درست از اینترنت؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پاتوق دوقلوهاي ايران زمين
21 تیر 91 11:28
سلام با يك خبــــــــــــــر جديد و مهم دربــــــــاره ي دوقلوها آپيم... منتـــــــــــــــظريم
مامان یاس
22 تیر 91 18:23
سلام گلم خب شما خیلی سرت را شلوغ کردی و به نظرم اونهایی که میدونی موثر هست را اداره کن به نظرم این وبلاگ های شخصی خوبه وباید باشه اما اگر به کارهای مهمترت لطمه میزنه باید کمترش کنی مثلا درهفته یکبار آپ کنی ویه برنامه بریزی برای کارهات استفاده درست از اینترنت هم بستگی به کارهای خودت داره مثلا باید از اطلاعات مفید داخل سایتهای خوب هم استفاده کنی یه سایتی پیدا کن که منبع خوبی برای مطالعه باشه و فقط برای دیگران ننویسی و هروقت از پای نت بلند میشی یه چیزی یاد گرفته باشی