جوجوهای ناز ما

بابایی

1391/4/26 15:23
نویسنده : مامان مهربون
213 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوهای خوشملم سلام

مامان فدای جیک جیکتون بشه الهی

بابا امروز میاد خونه.خاله هم فردا از قزوین میاد و چهارشنبه صبح من با خاله می رم قزوین .من می رم خونه خاله گیتی و پیش دخترخالم حنانه که شما خاله حنانه صداش می کنین و خاله نرگس جون می ره دانشگاه.5شنبه یا جمعه هم من و خاله نرگس بر می گردیم رشت.

شما که غریبه نیستین وضع مالیم یه کم خرابه ولی فردا بعد از کلاس زبان می رم دو تا برچسب برای حنانه و دوستش می خرم.من چند ماه پیش با حنانه تولد همین دوستش که اسمش درّین هست رفتم و درّین به من بادکنک و یه مداد یادگاری داد.حالا4شنبه می خواد بیاد خونه خاله.منم یه یادگاری کوچیک بهش می دم.

جوجوها دعا کنید کار فروشگاه بگیره و زود و با نمره های عالی درسمو تموم کنم که بتونم برم سر کار.خیلی غصه دارم.

کاش زودتر درس من و بابا تموم بشه.بابا بره سربازی زود کار ثابت پیدا کنه و پولاشو جمع کنه بیاد منو ببره به قصر آرزوهامون و زود شما بیایین توی دلم.دلم براتون و برای باباتون خیلی بی تابه.خیلییییییی.دیگه از دوزیتون دارم دق می کنم.دیگه تحمل انتظار و صبر ندارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
26 تیر 91 18:31
هر جی خیرته همون بشه
باباي عسل بابا
26 تیر 91 21:42
اومدم خونه بغلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل