جوجوهای ناز ما

salammmmmmmmm

1390/12/7 20:25
نویسنده : مامان مهربون
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی کوچولوهای خودم قربونتون بشه بابایییییییییییی خوشملای من هستید فدای اون شیطونیاتون بشم که من ومامانیتونو هی اذیت میکنیداز خدا نی نی شیطون میخام بهم بده راستی خانومی مخلصتیم یه دنیا و یه خانوم خودم فدای اونم بشم اخه من این خانوم رو دارم با این نی نی که بهم امید میدن پس فدای خوشملام بشم بوسسسسسسسس برای مامان نی نیا بوسس برا نی نی اول بوسس برا نی نی دوم و بغلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل برای هرسه تاشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane jojoha
7 اسفند 90 20:31
وای مرسی آقای همسر.ممنون.بوس.بغلل.خوش به حال جوجوها که اینقدر باباشون مهربونه و دوستشون داره.الهی همیشه سایه اش بالای سرمون باشه و خدا بابایی رو برامون نگه داره.آمین

ممنون خانومممايشالله هميشه پشت و پناهم باشي