جوجوهای ناز ما

شلام

1391/1/7 10:31
نویسنده : مامان مهربون
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشملاي خودم بغللللل بغللللل فداتون بشم بوسسسسس بوسسسسس بلاتون شعر اولدم شيطونكاي خودم  و سلام مخصوص به خانوم خانوماي خودم كه بي همتاس فداي سه تاتون بشممممممم بغلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل دوستتون دارم

سگ

 

سگ داره هاپ هاپ مي كنه

يه تيكه استخون مي خواد

اين سگ با وفاي من

هر جا برم، با من مي آد

 

خرگوش

 

خرگوش ناز گوش دراز

تند مي ره مثل برق و باد

با اون دوتا دندون تيز

يه عالمه هويج مي خواد

 

گاو

 

گاو قوي و شكمو

مي خوره و هي ميگه ماو

به من يه شيشه شير مي ده

خيلي مفيده شير گاو

 

قوچ

 

قوچ زرنگ و چاقالو

داره دو تا شاخ بزرگ

پيرهن پشمي پوشيده

مي خواد يره به جنگ گرگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نی نی آینده
8 فروردین 91 14:14
سلام
مامان راشین
10 فروردین 91 2:04
سلام .سال نو تون مبارک. مامان راشین هستم و از آشنایی باهاتون خوشبختم.راستی ما همشهری هستیم. به وبلاگ راشین من سر بزنین ما خوشحال میشیم.