جوجوهای ناز ما

اومدي شبيه بارون دله من خسته خاكه

1391/3/5 23:06
نویسنده : مامان مهربون
162 بازدید
اشتراک گذاری

اومدي شبيه بارون دله من خسته خاكه

واسه اون نم نمه چشمات ، نميدوني چه هلاكه

نمي دوني ، نميدوني واسه من چقدر عزيزي

شايدم مي دوني اما منو باز به هم ميريزي

نمي دونم چي رازيه كه تو چشمات خونه كرده

هر چي هست اونقدر قشنگه كه منو ديوونه كرده

نمي گم عوض شدي تونه هنوزم مهربوني

حدسشومن زده بودم نمي خواي پيشم بموني

روزايه اول اين عشقو عشتياقت تازه تر بود

حالا با صد التماسم ديگه پيشم نميموني

يك روزي خوندم يك جايي از عزيز بي وفايي

واسه دوامه يك عشق عاشقوبايد بروني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
10 خرداد 91 22:10
من که 10ترمه هستم
مامان آینده(آرزو)
11 خرداد 91 11:15
سلااااااااااام عزیزم کم پیدا نمیای سر بزنی ...؟ خوبی ؟؟ دوقلو های که قراره بیان چطورن ؟؟؟ شعرت قشنگ بودددددددددددددددداااااااااا.... اومدم سر بزنم بهت ...اون طرفا بیا عزیزممممم